Monday 9 December 2013

The-Day-With-My-AMIRA ATIRA :)

Views
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :3
and
HELLO uolls. 

The day with my amira atira.
ha ha ha
kami jalan-jalan jak pergi pasar [bandar] orang sarawak cakap. haha.
boring bah, awal2 minggu kuliah ni. kelas always cancel. boring lagi di bilik sendirian.
baik berjalan, hahaha tapi penat. time ni kasi kawan si mira beli printer nya. 
uisehhhhhhhh, printer baruuuu! ^.^ haha. biasa lah, mengolok je kan. bukan selalu. kahkahkah.
ohyeah, she's the best. oh yeah. thanks to God lah, he send she to me :') hehe.
bila saya susah di sini, dia boleh membantu saya. semoga Allah memberkati mu :3 hehe.


ini lah orang nyer.
baik belaka orangnya tahu.
alhamdulillah :3
 

 Its me!
ha ha ha
Peace ^.^
Jom mamam :3 hehe


oh yeah
sampai d Poliku sudah
Poliku? not my poli.
Poliku adalah : POLITEKNIK KUCHING SARAWAK
hahaa. di sini lah saya menuntut Ilmu, semoga Allah memperkuatkan semangat / kerajinan 
untuk aku belajar di sini. sungguh kadang-kala aku lemah semangat :')
 

"macam ayu jer macam comel jer"
uihhhh! aku tidak suka eh itu ayat.
bikin panas. hahahah :D


Ini miraa.
sakit dia time ni, tapi bekari kan bejalan -_-
biasalah. Remaja lah di kata kan, well :3


Its all about Us 
Miraa / Feirah

kite enjoy :3
Syukran Jazilan Ya Allah 
hehe ~



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment