Monday 9 December 2013

Alhamdulillah, Semester two DNS2B :3

Views
assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatuh :3
HELLO

oh yeah
Bismillahirahmanirahim,
Semester two :3
Syukran Ya Allah, saya mendapat mempelajari Ilmu semester yang baru.
In shaa Allah ada azam yang baru untuk masa depan saya.
tapi kan, Ya Allah.. saya merasa lemah lemah dan lemah kadang-kala.
this course? just simple. not bad. tapi bukan course saya ketika saya ambil di sekolah menengah. harus kah saya terus kan? yaa. saya separuh jalan sudah. SEM 1 telah berakhir. alhamdulillah, okay juga. saya dapat angkat juga. tetapi kadang-kala rasa diri ini sangat lemah. dan mcm tidak dapat menyambung lagi prestasi yang akan datang. kadang-kala mcm mahu quit jak. tapi kenapa? mcm saya ni seorang yang cepat putus asa pun ada. Ya'Allah berikanlah pertunjuk untuk Hamba Mu ini Ya rab. tetapi tidak tahu lah. saya teruskan ni, saya memberi naik balik semangat saya yang hilang ntah ke mana. yaaa! untuk daddy. tapi kan. saya pun tidak tahu apa yang ada dalam fikiran saya ni. mcm tidak tentu jeeee. selalu ku solat ingin meminta pertolongan / pertunjuk dari Mu yang maha berkuasa.
yang tahu, apa yang patut aku lakukan demi masa depan ku. tetapi skrg aku rasa 50/50 
ada someone ni, kawan aku. dia memberikan aku semangat dia tidak suruh aku putus asa. teruskan usaha. semoga Allah mempermudahkan sesi pembelajaran aku di sini. dia memberikan semangat lagi kepadaku. Sahabat, terima kasih atas segalanya. walaupun kau jauh di sana "sabah" aku tetap mengingati nasihatmu. aku akan berusaha semana kemampuan aku. semoga Allah selalu di sisi aku untuk menguatkan semangat aku yang pudar .

First day Kuliah 
I'm wearing baju kurung arwah Ummi
mcm comel je. ahhahahahahaha gile


This!
my classmates.
with Ela / Ira / kak Layla and ME :)


nah.
the girl's DNS2B
 

mendengar kata-kata semangat daripada sahabat yang mendapat 3.5 


KELAS AGAMA YANG MELEMAHKAN KETIKA WAKTU PETANG!
hahahahha.
Stay awesome :p
tiba-tibaa.
hahahahah.


Thats all!
BYE :3

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment