Tuesday 17 December 2013

flower crown handmade feirah / Ieza

Views
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu and Hello 
now mahu dekat jam 2 A.M sudah. yey jap lagi lah i nak tido. seh. tadi study bah lepas balik dari DJP. hehe. semangat kunun buat peer assessment and tutorial Computer organization mungkin jumaat baru hantar, alhamdulillah siap sudah. tapi tdk tahu lah betul kah nda. biar lah yang penting ada usaha bah kan. okay pergi balik dengan tajuk kita . nah nah nampak kan gambar saya . with the flowers :3 aum aum. hahahahha. LOL this crown i made with Ieza. hehe buat ni buang bosan . hahaha . simple jer. kalau ada bunga yang kiut lagi awesome bh. hehe jalan2 konon pegi e-mart tgk bunga. macam orang nak kahwin pulak. hahahha tiba-tiba bah kann .


Hello
assalamualaikum
saya feyra. hahahha :p
 
a

amboi, pakai2 crown lagi konon saya :3
 mahu saya buat kan kah ? boleh order2 . hahaha


ini sahabat saya 
nama dia Izzah Munirah
JABATAN JKA ambil DKA
mahu juga try test kan. aum aum pun boleh :3 hehe
BYE :*

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment