Monday 9 December 2013

OUR VID :3

Views
assalamualaikum warahmatuallahi wabarakatu and hai :3


hello!
this my friends my classmate. oh yeah
yang lelaki tu Muazam shah nama dia. then sebelah saya itu Nur syafiqah laila.
muazam dari kuching and the pikaa dari tawau sabah yer :3
mereka selalu bersama-sama sayaaa di kelas. haha thanks :3
 

yeay!
ini lah saya, SYAHFEIRAH SUKOR
haha. new look? just simple bah. nda juga berapa. haha.
masih lagi memperbaiki diri yang masih lemah ni. hehe
I'm student of networking :3
 

time ni baru habis buat assignment berkumpulan. kami 3 lah berkumpulan.
hahahaha. kami buat asisgnment Fundamental of Operating system. kami kena suruh explain tentang time sharing in O.S yaa. sudah siap pun. tapi  mahu memahami betul sebab nanti kalau ada kelas dia kami kena suruh presentation. oh yeah hahahha
 

nah nah.
time ni kami bjalan-jalan.
first pergi lah dulu breakfast di Kopi-O-Corner di Satok
yeay. makan mee kolok. haha! sedap ya ALLAH
then merayau kejap pegi Plaza merdeka. jalan-jalan jak sebab masih awal kan time tu. rilek2 ler :3 then kami pergi The Spring tengok penanggal. hahaha gile terkejut aku kejap itu. mcm hari itu juga lah time aku tengok carrie sama Tweety / Masleyna. senantiasa pop corn aku yang aku pegang akan terbang kebelakang. hahahha! mmg ba aku ni, terkejut ba :p hihi then habis jak tengok wayang kami jalan-jalan tengok buku d MPH. wow. banyak buku oh best! kalau byk duit aku beli. ini nda. maafkan saye lah. hahahaha. then beli makanan. lepas tu kami pergi pantai pasir panjang ka tu, wow. angin dia sangat awesome. wow and wow. haha. terbang-2 tudung nasib jak nda nmpak . haha. best lah. mcm tenang. jrg-2 oh dapat pergi tempat gtu kalau aku di sini. hehe best lah time ni. gilak-gilak. nampak layang-2 lagi. yeay jrg sudah bah nmpk org main layang2 kan. hahaha then balik. yey :3



wehe. this our video! ini jak yang aku dapat upload yang lain tengok di Insta aku je lah, kalau nda pun d keeks aku ye. hihi :3 best menanyi sesuka hati je. bukan peduli pasal suara yang sumbang. ha ha ha. bikin malu jak aku ni. biar lah. bukan juga masuk pertandingan. hahaha
 yeahaaaa ;3 rasanya pasal kami ini je lah. malas mau cerita lagi. hahah yang penting happy :3
kite Enjoy! hahaha

thats all! :3


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment