Saturday 28 September 2013

hello

Views
Assalamualaikum kamu semua, hehe



         Syukur Alhamdulillah saya masih bernafas sehingga sekarang cehhh :D hehe ini baru mau update blog ha ha ha! Boring this week sangat sangat banyak assignment woh :'( Assignment is killing me! oh yeahhh sabar jah lah, sudah nama nya student kan. tidak heran lerrrr :3 heheh. dan malam - malam begini saya lapar. mesti begini bah kelaparan kalau malam2 . hahaha. 

eeee ada someone ni kan, mau kata aku suka dia? sadang lah tidak juga maybe. mau cakap tidak pulak mcm, tidak tahu lah. tapi kan, skrg selalu contact. guna laaaa internet kalau hrp kan phone msg. tiada bah  weeee, tiada orang mau sms aku ni. no use bah phone kamek. hahahha! tetapi mcm ada org lain mcm tiada. eeeee negative btul fikiran ni tau uhuks -_- biarlah lantaks lah jadi jadi lar kan ~ haahah ! cemburu kah aku? weina. kenapa juga aku mau cemburu kan. bukan aku ada apa2 juga sama dia. nothing special fie! hahaha. so what. i dont care eh eh eh :P hahaha! kekadang feeling ni mcm lain ba. perasaan kita ni actually menguasai diri kita. itu lah kekdg rasa marah la suka apa ka. semua lah apa yang di kerjakan. someone tu kan, sweet kekdg. kekekke :p perasaan saye sahaje. hhahaha! pandai caring. dia tanya lagi aku, sudah makan? kalau belum makan lah. nanti aku gastrik. awch! jrg okay orang menyuruh bgtu. bukan juga di bilang paksa la. bukan. tapi baiknya nmpk. hahahha! caring ba org bilang. aku pernah cakap juga aku ndamau stop our conversation ni. yeyy kenapa nun? suka hti aku lah! hahahah :p LOL. haaha mengada-ngada bah aku ni kekdg. boring bah maybe. aku bukan ada siapa2 juga pun. aku kan hanya ingin mencri teman. cehh teman lah sangat! :P haizzz. kalau lah kau tahu isi hati aku ni mcm mana. hahaha aku ndamau kasi tau kau. tidak akan. dan saya tidak mahu! heheheh ~ malas bah. bukan penting juga. tapi kalau kau layan org lain mcm JELES pulok. heran mek. hhahah! -_- biarla bukan apa2 juga tue. perasaan negative mmg bgtu uhuks. yelerrr ~ steady bah masih awal lagi. baru sem1 lamaa lagi kita bersama. matai. hahahah! kawan2 ja ba semua ni. nepayah mahu salah anggap. mesti senyum2 kalau aku jumpa kau ni, aku nmpk pun snyum. gilak snyum saja skrg ni. aku bukan kesah apa2. syok sendiri kah? ndak lah. buat apa mau bising kalau aku suka ka sayang ka rindu ka apa kah sama ea. ahhaha! malas mau bgtau nnt lain. biar lah saya sendiri sahaja yang tahu. amboiii :p suara dia kalau aku dgr. weeeeeeeeee~ melting saya wee. hahah! gilak kacak bena. diam2 jeh laa, dgr kan. kalau aku ingat2 pndai senyum2 sendiri sudah aku skrg ni. gilak. angau ? oih. tidak lah sampai bgtu. Now, saya hanya suka berkawan seja. Tak lebih tak kurang. kankankan? baru ngam. hehe kawan2 yang lain suru konon aku samaaa org ni org tu ishhh sik mok lah kamek. nda berminat. ahhaha! kawan2 ja ba smua. aku nda mau aku nda sukaaa baaa. please lah! hahahaha :P 

now assignment aku banyak for this week. manaaa sbject Computing essential lagi 4 assignment. Mathematics lagi. tutorials. Communicative English lagi. Manaa soft skills lagi, 2 project. Mana Programming principle lagi. weeeeeeeeee hebat! hahahaha k lar. Saya nak tido delo :* esok ada Kem Solat di Poliku. hihihihi Byebyeeee ~ :3

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment