Monday 16 September 2013

Happy Weekend! ❤❤❤❤

Views
Assalamualaikum guys! hehehe



lamaaaa sudah I tak update blog. sikda masa mok update. penat banyak kerja. busy ;'(
boring bah ni. mau cerita apa yaaa ? hee~ apa cer tentang Love? Life? or what? Today, tiada kerja. kelmarin tgk movie with roommate. best gila tu movie. lama sudah tak ketawa mcm tok :( uhuhuh. rindu feyrah yang dulu, YA ALLAH. rindu diri sndiri :p hehehe. yea lerr ~ okie lar. aku ada kawan baru. hahah. baik lah, tapi pndai menipu jga sikit hahah. aku bukan suka dia. ndala, just friends dont worry. tiada masa nak bcinta mengecewakan saja. haha! nanti lah habis study haha kali bah :P kawan dia kawan aku juga tapi mana lah aku berani mau cerita pasal ini . nda penting dalam hidup . hahaha . ok good . kekdg bikin panas kasi sakit hati akuuu ! hahah . Eh ? ada bah someone ni. sem3 kah tue, hahaha hari sabtu tue aku punya kunci tertinggal bah dalam bilik . roommate pun tiada kunci ya rabbi . sengsara nya menunggu. sudalah jam9 MALAM baru buka bilik Warden, menunggu2 lah sampai buka. jam9 pun belum bukaa, 9 lebih baru lah. sabar jak lah. before that, aku makan lah di cafe ni. ada someone ni, selalu jumpa? Hmm tidak juga lah. haha you know what I love someone BOYS yang ada janggut. sebab tidak tahu lah memang bagi aku comel handsome! YA ALLAH. hha gila ~ :p Lewls. aku tidak tahu lah, dia mok tolong aku smpai buka bilik warden kah tidak, first2.Conversation with him;

Him: Eh? Girl? SK kah? 
Me: Oh, yea. kenapa? Hmm. Kunci tertinggal dalam bilik :( *sedih kononnya*
Him: Nerh. kesiannnn~ hahaha. *Senyum2 konon*
Me: dei. haha! Bila buka ah bilik warden ni? 
Him: jam9 tu. tunggu jak lah, buka tu nanti. hahaha
Me: Sampai bilaaaaaaaaaaaaaaaaa? :3 ahhaha
Him: Sampai esok. hhaha
Me: eeeish. baaaa tunggu ya laaa ! hahaha

Then. He chow lah.tidak tahu lah dia ke mana kan. and then, aku jumpa lagi dia. memang malam tu balik2 kami terjumpaaa. matai hahahha ! :p berdiri2 lah kunun aku di luar bilik warden ni.

Him: Belum buka lagi kah?
Me:yaaa. belumm. buka la baaa .
Him: ??? ::: *ndtau pegi mana dia ni. huru hara baa ke sana ke mari *
Me: ??? ::: hahahah .

and then, buka lah sudah ni pintu warden. okie aku baru mau ambil kunci. dia kan bertugas hari Isnin. yeyyyy boleh lah ni. ahhaha snyum2 knun. hahaha Lewl. Jarang sekali lah kami bckap sama-sama. hari tu aku kena2 marah lg oleh ia. hahaha naaa ~ marah sayang ke. wkakaka. Joking! :P tapi dia masuk dlm bilik tu jga, mcm berpeluh ni dia. mcm dia sibuk mok tolong aku. tapi ndtau laaah kalau aku yang perasan, ahhaha. kalau memang betul,YA RABB. aku minta maaf sgt lah kalau menyusahkan. kesiannya dia bpeluh ba. kerna I. kalau lh kalau nda. ndalahhh ! hahaha :3 lek. dia cute dan baik. lahhhh ~ Sekian sahaja itu jaa ttg dia. whahha ! satu department yey. Actually aku manada feel mau bcinta lagi ni. sekian2 malas sudah . kecewa kah ini . ndalah kaliii ! boring bagus study. aku hanya banyak kawan jaaaa. lama lagi bah aku belajar ni masi banyak masa kalau panjang umur. hehe ~ yey. Good life. InshaaAllah Allah telah atur perjalanan hidupku. terima kasih Ya Allah. Kalau memang ada jodoh di sini ok lar, kalau sikda lek bah . org bilang kau ree jah bah! hahah . aku rindu kawan2 aku di sabah . 1 kepala ! gila2. sini, mcm.... susah lah ~ paling2 kawan lelaki ja la. pmpuan mcm nda mcm d KK. aku rindu mereka. ish3x -.- FEELIN hanya ingin berteman, tidak lebih tidka kurang. sorry to say lah! hahahah. ye laaaaaa, time Juniourku sayang lagi best. banyak aktiviti d sana bah. game lah paling banyak! gila2 weee. main2 air, itu paling aku suka. tak kesah kah menang kah tidak main jaa. enjoy bah org bilang. ahhaha. banyak mengajaran dugaan aku di sini. Kuatkan semangat ku Ya'Allah. lindungi akuuu :'(

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment