Wednesday 18 September 2013

HELLO !

Views
Assalamualaikum && Hello !

Today, he made my day. eh? siapa? bukan bah. hari ni alhamdulillah baik2 saja hari-hariku. hehe semua telah dirancang oleh Allah S.W.T okie lah. dari tadi pagi class aku kelas essential dulu biasa saja lah kelam kasut konon mau buat book-let tapi jumaat baru hantar . santailah hhahah! then kelas Pendidikan Islam buat pembentangan tentang Haji. aduhai, bab kami Haji tamattu' yey. Hopefully dapat terangkan. Alhamdulillah dapat juga okie lah. ustazah okay juga maka nervous habis aku weh . mati lah . hahaha ada someone tu time aku bentang senyum2 diaaa ee jahat nyaaa :P tme dia bentang aku lagi ganti tgk dia hhahaha ! snyum2 lah serious kononnya buat pembentangan . wee siapa tahu diam2 . tiada org tau siapa ni buang masa lah mau bagitahu siapa bosan! hahahhaha yaa ya yaa :p and then, buat presentation tentang Oral presentation lagi (English) aduuuuu~ aku buat2 ja sedaya upaya aku tadi tuuu . sebab aku bukan berapa juga ni bentang2 ni hahah . lain yg mau dibentang lain yang terckp. hahaha madam pun mcm... ndtau lah dia. mana dia jaaaa yang pnting itu jaaa siaorg mampu . hahahh stedy ja bah ~ hari ni aku happy ada sedih pun mcm ada nda tau lah kenapa . ada orng tu balas pun mcm malas2 , aku pun malas jadinya. hahaha tapi sekian2 okie pula suda hairan ? biarinnn . hahah tapi ada orang caring bah sama aku oh tadi weeeeee. iya ka iya ? muahah! okie lahhh suka juga siapa tidak suka ada orang caring sama kita kan. mesti lah suka! hahah tapi kami kawan saja bah sik boh lebih2 tok . mati kita muhahh ! tapi nda juga mati laa heheheks :3 malas lah mau cer nanti jaaa nda manyak ayat aku skrg ni bobosansansan . hahahah weeeee saya suka awak saya nak awak jadi terakhir dalam hidup saya sehingga Jannah ! 




Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment