Friday 10 May 2013

Sambung pengajian.

Views
• Assalamualaikum •  
HELLO haii hello hai bloggers! 
hihi
saya mahu sambung pengajian ke Politeknik or University.
senang cakap masuk IPTA lah kan. heheeh.
banyak sudah tawaran tapi banyak dr swasta lah. 
parents I tak izinkan ler. hehe ada sudah dapat d KTAC 
dpaat diploma hotel&katering but tdk kena suruh. 
lagi pun di Kuala Lumpur bah tue. memang susah sikit lerh.
harap-2 result UPU nie ada yang tersangkut. mahu sambung belajar.
sebab tengok lah saya nie kerja pun tiada. hahaha then boring
dirumah seja mcm org apa seja sudah. hahah! :3 
saya harap dapat sambung belajar kalau boleh this year lah.
inshaaAllah kalau panjang umur ada rezeki mau ambil 
Ijazah & master . amboi angan-2 lebih2 pulaaa si feyraaa nie.
hahaha. InshaaAllah kalau diizinkan  kan kan kan ? ;) 
kalau kita usaha berdoa dan diizinkan oleh Allah S.W.T
kita dapat juga apa yang di mahu. sebab kita merancang dan Tuhan yang menentukan segalanya rite?
heheh.
saya harap juga sahabat-2 sekolah rendah SK Stella maris•SM Stella Maris•SM Teknik Likas




akan berjayaaa mahu pun cepat atau lambat. kalau kita ada rezeki In shaa Allah kita akan berjaya.

Yang penting setelah berjaya saya akan ingat dan kamu harus ingat 
Allah • Keluarga • GURU-GURU SAHABAT and siapa-2 yang menolong kamu.
jangan lupa diri. dan apabila ada sahabat kamu yang belum berjaya dalam akademik dorg
jangan pandang rendah. berikanlah mereka semangat.
saya akan cuba yang terbaik drpd yang terbaik
dalam hidup saya. I will make proud for my dad :3 
In shaa Allah ada rezeki di hadapan untuk saya, 
kita tdk tahu bila di berikan oleh yang maha Esa kan :3 
hheehe. 
Segalanya ALLAH sudah atur untuk kita. no worries ! :3 
Yang penting biar macam mana pun life saya nanti, 
saya mahu daddy bersama saya  
♥ i love him so much, he's my hero 
 ♥ dan Arwah Umi selalu menjadi ingatan


FUTURE LIFE•CARIER•FUTURE HUSBAND
heheheheh

 • Wassalam

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment