Friday 10 May 2013

about MERA YAYAH ♥

Views
• Assalamualaikum
about Sameratul Hidayah Saidil


we can call her Mera yayah. yes ;)
hehhhe.
okay, First time we met. wohooow 
dekat SM Teknik Likas yang sekarang sekolah itu bergelar 
Kolej Vokasional Likas.
firts time yayah tegur saya kan, "haii, kau kelas apa? 
and saya jwb "PPN"
then begitu2 sejalah cerita kami. hahaha 
lucu nie time tu. 
kami berbaris, al'maklum lah. budak form 4, 
baru masuk sekolah. hahah! 
kami orientasi lah macam-2 lah mulaa2 tue. 
sekali dalam kelas duduk sama-2 lah kami nie.
yayah duduk sebelah saya. tapi belum terlmpau banyak cakap lah mula-2 tue.
lepas tuu, lamaa kelamaan teacher alis kasi pindah. 
kasi pisah tempat duduk kami dua.
hhahahah! sodih ba kann. yayan olok-2 saya lagi sebelah saya si alisia kah nama dia tu.
then yayah lagi lahhh, sebelah dia si hayati tue. 
hahah! palui-2 nie hhahah.
time form 4 dekat kelas PPN lah. paling banyak masalah! 
benci aku sama kelas tu time form4.
haahha! sekali naik form 5 ada okay sudah students dia. 
yang perangai tdk bagus tdk sekolah
d sch tu sudah. yang nakal pun tiada. nahhh nice one. 
barulah kami ada juga ada satu hati sudah.
daripada yang duluuuu, mcm-2 bah terjadi. 
cikgu pun stress nie sama kami. hhahahhaha! 
kesian cikgu. Kami mintaa maaf cikgu, 
please forgive us :3 hihi
okayy, time form 5. kalau aku harian lah, suka saya bawa makanan. 
kekdg banyak nie saya bawa,
selalu makan sama-2 dengan yayah. itu selalu lahh :3 tidak lupa juga dengan 
syer.alimie.fazira.ain
ini yang duduk berdekatan dengan saya sejalah. 
yang lain tuuu di sebelah sana nda makan sama-2
hahahhha.
kalau bab makan-2 kami lah rajaaa. sehhhhh :3
kalau si alimie & ain, selalu kami minta ajar cakap bajau nie. hahaha lucu ni bah. 
masih ingat? nyaun-2 tekkkk! HA HA HA 
macam-2 lahhh memories tue. hehehe
okay, yayah nie kalau kamu tidak biasa tidak kenal dia memang nda best. 
haahah. sy tau sudah gaya-2 dia nie. hahha
rinduu mau cerita-2 sama dia nie. :3 

i miss you buddy
i wish we can meet again, In shaa ALLAH. 
  • Wassalam

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment