Monday 13 May 2013

Biskut CINTA

Views
Assalamualaikum •

HELLO

Good morning Bloggers!
hihi
this morning cerita-2 sebab boring lohh di rumah hari-2
ngam2 lagi sakit uhuks! sodih. Pity me ;'(
okay, Biskut CINTA?
Yeay! mesti kamu mahu tau kenapa tiba-2
nama saya si biskut kan? hihi
ada bah someone nie yang pernah aku suka dulu-kala
lamaaaa bh sudah tue. suka, biasalah bh kan.
macam kamu tiada org yang kamu suka. kekekeke
anu, he's called me BISKUT comel. yeayyyy!
time kami sekolah sama-2 dulu dia bilang saya selalu kekadang
balik sekolah & tunggu bus sorang-2 seja. awlolohhhh ;')
then sambil-2 tunggu bus saya makan biskut yang tiada Inti?
ohh yeaaaa. saya tidak ingat apa-2 pun. kekekekeke
sweet oh kan? tiba-2 biskut. hahhahah !
dia inti saya? sebab? you know what? 
kerana ketika aku bersendirian dia lah menemai aku.
tapi saya tidak tahu langsung pun. and then, dalam diam sejalah.
Ya'ALLAH kalau betul dia jodoh saya, permudahkanlah
hubungan kami, kekalkan kami hingga ke Jannatul Firdausimu YA'ALLAH.
amin amin amin :) HAHAHHA
okay, even kami tahu begini maybe dia like me? okay 
but tidak lah lebih2. kami percaya sama takdir.
orang bilang kalau ada jodoh tak ke mana bah.
kalau suka tidak semestinya bercinta aite?
kalau bercinta tidak semestinya ada Jodoh aite?
and then kalau jodoh tak ke mana jua :3 HIHI
you know what?
last night berangan lagi kami nie bah.
biskut biskut cuba you bayang kan
apa reaksi parents you if i bawa you kahwin esok?
ohhh! inti. gilaaa saya pun tidak percaya ohhh :3
then cuba you bayangkan kita di pelamin
ada lagu ainan tasneem tue lagi yang kita suka dengar tue.
kekekekekek
Inti bilang Punyaaaaaaaa sweet!
hahahaha. and he's cakap lagi bercinta selepas kahwin mcm best kan biskut?
eya. itu baru namanya sweet. hihi
ya, kalau kita jodoh kau rileks ja.
belajar dulu kita & ada kerja baru ngam.
sabar-2 duluuu. manatahu lama kelamaan kau jumpa orang yang lebih comel.
hahahhhaa
manaa lah kau pandang feyra biskut nie lagi. kekekekeke
and kalau kahwin pasang banner Biskut cinta. awlolohhh.
hehehehhehe
senyum sendiri ohhhh saya last night ;3
okayyyy!
kita percaya dengan Qada-Qadar sahaja.
kita selesaikan dulu tanggungjwab sebagai seorang anak.
enjoy-2 duluu. hehehe
berdoalah pada Maha yang esa.
In shaa Allah ada jodoh di masa hadapan.
Nice to know you sweet heart.
take care always 

 
Wassalam •

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment