Monday 20 January 2014

Tolong CLICK

Views
Assalamualaikum / salam sejahtera kamu semua.
tolong KLIK this link 

THANK YOU SO MUCH ❤ 

Anyway, Sabohul khair/ Selamat pagi :)
Today? hari isnin. sememangnya kelas saya JAM8 smpai jam5. hehe.
padahal class hari ni hanya computer organization/discrete mathematics/network fundamentals
then nanti petang ada program JTMK. dekat DK1 jam3 petang. heyaaa~
mesti ceramah-2 tu kan? sememangnya. haha budak SEM2 ni mcm sem1 juga. hahaha.
itu ikut ini ikut. tapi bagus juga bah. actually, saya tdk suka diam-2 d bilik. melainkan penat betul
atau ada kerja yang hendak dilakukan saya balik. hahaha atau mahu tidur. haha! sebab malas
bah diam2. boring sangat. sem2 ni merajinkan diri untuk study saya sekarang. In shaa Allah berjaya.
amin YA ALLAH. kamu semua doakan saya k. kamu semua belajar/kerja lah bagus2.
jangan lupa solat itu kewajipan untuk kita semua (for MUSLIM) yang lain tu dengan agama  
masing-masing. biar Allah memberkati kita semua. mendapat ketenangan hati. semoga
urusan kita dipermudahkan. kita hanya mampu merancang tetapi Allah yang menentukan segalanya
kan. hehe. orang yang berusaha pasti berjaya, In shaa ALLAH. kalau selagi kita tidak mencuba sesuatu
mungkin kita tidak tahu apa-apa kan. jangan takut utk mencuba perkara yang baik/bagus.
eh. merepek pulak pagi-2 ni. hekhek :p tapi apa-2 pun kamu tolong klik apa yang saya bagi link
tu okay. okay lah, saya nak melakukan perkara-perkara yang penting dahulu. takecare, assalamualaikum❤ 

  


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment