Tuesday 21 January 2014

KESAKITAKAN memang sakit

Views
assalamualaikum / selamat pagi kamu semua.
sebelum tu tolong KLIK ni 4 link okay: 

Thank you❤

kembali kepada tajuk. hehe
hmmm. yaaa, rasa sakit perlu ada. yaa sakit sakit.
lemas oh badan. tapi mahu update blog dpt. haaha. yaaa, nda juga lemas gilak2. tp lemas sadang2 la.
padahal ada kelas lagi nanti ni, sudah lah sejuk rasanya di kelas tu. aku ni skrg nda tahan sejuk.
ndakan aku mahu bawa sweater ke mana2. haha. nanti org ingat aku , dorg kepanasan. aku ksjukan. haha.
kelmarin pun start kelas math tu tak focus sangat sudah. yaa, senggugut ja sakit. tpi bagi perempuan, mreka tahu la rasanya mcm mana tu. pedih yang amat. tdk selesa bh apa2 pun dikerjakan. mesti rehatkan diri ja.
aku ni lawan-2 jak sakit. kalau di ruma ni kena layan mcm puteri ja kali. haha. kalau di asrma. naaaa
jauh lagi. merana lah. siapa mahu peduli. haha. kalau kasitau daddy mesti dia sedih. so, diam2 la.
jangan kasitau apa2. nanti dia risau. tak boleh gtu tau. hehe :) kuatkan semangat ja. nda lama ba sakit ni knn.
yerrr. sabar jak lah. tdk tahu la mau buat apaa lagi. tahan2 jak la. hmm. classmte ada yg suru aku
xpyah lah pegi kelas hari ni. tetapi sy mahu pegi juak. nnt termiss lg. hmm bole ba aku ni. rilek ja.
kalau mmg sgt2 xtahan bru aku balik. kalau la hari ni hari khamis. naaa kelas banyak kosong. rilek je bh.
kalau isnin until rabu mmg kelas aku padat. smpai petang. naaaa sabar2 laaa hee. rasa mau nangis pun ada aku rasa skrg ni. tapi tahan2 jak laaa. apa bole buat. merana sendiri2 . hehooo ~


semoga sesi pembelajaran aku pada hari ini hingga seterusnya baik-baik saja. 
heeee kankankan, byee x)

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment