Saturday 20 July 2013

Campus LIFE

Views
Assalamualaikum W.B.T all's 


Hari nie hujung minggu bah kan. hehek. so lets we talk about campus! hihi haih. hujung minggu lah masa rehat. tapi berlambak bah asisgnment kamek. huhu :'( but nevermind. Alhamdulillah setakat ni okay lah. yang penting ada kerja yang sudah saya hantar. hehee. relax sikit ler. ada beberapa kerja seja lagi mahu disiapkan secepat mungkin. hari tue yang agak stress ni, sebab tempat baru kan. orang-2 nya pun kita belum berapa kenal gaya mereka. sakit juga hati kalau tidak mahu buat kerja sama-2 kan sedangkan kerja kumpulan bgtu. hoho. but setakat ni saya hanya mampu bersabar dan sbar seja. mungkin itu dugaan hidup bh kan. tapi alhamdulillah, akhirnya siap juga kerja. haritu saya bawa buat kerja awl2 lah supaya nanti tdk kelam kabut. boleh kena respond ada yang penat la apa la. so? saya ni nda pndai penat lah? punyaaa sakit hati saya time tue. mcm robot ba kita ni kan nda pndai penat. hahaa nangis ja nangis jaaa saya solo-2 time tu. tiada seseorang pun yang tahu betapa sakitnya hati. tapi biarlah yang lepas tu biar lepas tidak payah lagi dikenang. hahhaa. yang penting saya harus fikir tentang masa esok dan seterusnya. drpd fikir perkara yang telah berlaku kan dan  tidak penting. buang masa i jerr. hahah! so now, mahu study betul2 ni. programming yg agak susah ni. Allahuakhbarrrr. semoga Allah sentiasa bersama saya dan dpt menolong saya. hehehe. Kuat kan semangat untuk menempuh dugaan yang terjadi. asehhhh. hahah! kelas saya pun selalunyaaa padat oh. paling padat time hari isnin - rabu. Yaaaa'rab. sangat lah penat kamek. hahah! tapi tidak mengapaaaa. hew hew. Di kelas ada muka mcm muka Ex aku. hahahha. Luls. tadi pun sy cers sama dia kan. naaaa, org sarawak ni paham ke dak apa yang aku cerita ni? >.< hahaha! buat2 paham jeh lar kan. hew hew. First time heran laaaa, sik tau kamek nak cerita sama dia. nanti nda paham pulaks kan. hahaha. but lama-2 sikit okay la. pndai suda aku cakap sama dia, senang berkomunikasi la. senang buat kerja, drpd tidak kan. susah kita nanti kalau begitu kejdiannya. hehehe. harap2 lahhh course ni okay, kuat kan minda aku utk belajar. tidak memikirkan tentang lain2. About love? di Poliku ni, tidak berminat aku mau ada pakwe. hahaha. mcm tidak suka lah sudah. ish tolong lah. hahah. aku ada pilihan hati tapi aku tau itu takkan terjadi punyeee. He's nice, simple, baik. selalu ceramah aku dulu :( DULU laa but now. haha. sik taok kamek khabar dia mcm mana skrg kan. adakah baik kah, tdk sihat ka. I hope he's will be fine always. hihi mek sik taok lah, I percaya dengan takdir Allah. kalau jodoh mungkin kami bersama-sama lah. kalau tidak maybe bukan jodoh. ada yang lebih baik mungkin. kita ni hanya mampu merancang, tetapi Tuhan yang menentukan segalanya. hehehew. aku biar jak biar. malas mau bagitahu diaa ni, sik sukaa kamek. malu. Oh no! hahaha. maybe dia ada Girlfriend, nahhh. bairinnnn~ Emang gue pikirinn. nggakkk okay, biarla suke lg life mcm ni, enjoy. relax. tidak stress. boleh banyak crush. ha ha ha! Admire mek 1 org jeeee. itu diam2 jaa, satu orang pun tidak tahu yeeerrr. kadang2 hati ni mahu betul contact dia. but mcm tdak ready, tdk mauuu la. biarla dia. pndai2 laa, ada gf kali suda ka apaa. hahaa. biarlaa, rindu dalam diam. Berdoa jaaa, Awwwww :3 hehe. Okay lerrr, malas lah mau  Thats All! Xo's

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment