Sunday 7 July 2013

Assignment siap!

Views
• Assalamualaikum •

yehuuuu alhamdulillah.
betapa happy nya kalau kerja aku sudah siap. waduhh-2
punya paling penat aku kelmarin. 1 hari bah buat kerja. nda juga aku sangka jadi bgtu.
sudahlah tiada makan. ptg bru makan huhuhu ;'( but nevermind. hehee
semuaa okay sudah, tggl mau kasi perbaiki jak lah. hehe penat. dari subuh smpai 7 Malam ba bru aku balik.
hahahha. baru rileks2. hehehe. 
kekedg kita belum terlampau kenal orng susah. susah kalau berhubungan dengan orang yang tidak memahami kita. nahhhhhh~
dugaan ba itu kan orang bilang. biarlahhh, sabar jaaa. ada ganjaran yang lebih baik utk kita tueee.
trust me ba. hehehe
soooo, saya akan mencuba yang terbaik untuk diri saya.
saya akan berusaha semampu saya. kalau diluar kemampuan mungkin tidak dapat lah.
skrg ni nda boleh aku buat nanti2 jaaa. mesti skrg. susahhh kalau di tangguh2 ni ba. 
biar busy bgni tapi jangan stress. enjoy dengan assignment yang ada bah. kannnn
sikboh stress bah org srwk ckap. hahahah! relax. nda ba aku tauu mau type apa lagi.
sikda idea kamek. hahhaha! nanti laaa kalau manyak cers bru i update2 yeeerrr. muah! xx

• Waalaikumsalam •

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment