Friday 28 June 2013

New life. New Place. New friend. all of new :)

Views
 • Assalamualaikum •
HELLO

Im at Politeknik Kuching Sarawak. 
Yes, I have new friends. New place and new chapter in my life at Pks.
saya Jabatan JTMK. ambil course Diploma Information Technology (networking)
Alhamdulillah, sahabat-sahabat di kelas pun agak okay semuanya.
terdiri daripada 32 orang bgtu lah satu kelas. hehe sebab ada yang baru masuk kan yg rayuan punyer.
semua kelas belum semua ada lecture masuk. yang kami sudah belajar baru 
Pendidikan islam & Mathematics & English. ituu2 larr. hahah! aku ambil 8 Subject. 
but ada yang tidak masuk final exam. Sebab ada yang ambil drpd assignment & praktikal and DLL.
saya harap saya akan dapat ambil ini sbjct sehingga berjaya. InshaAllah. kerana ini masa depan.
di sini selalu aku pergi masjid. Alhamdulillah, hihi nasib dapat sahabat yang okay di sini. 
tidak juga yang nda baik. semua baik2 bahhh. hehee and nda banyak cerita aku sini. 
lain page laa aku mau cer. biarinnn. sik maooooo baa! hahahahha :P okay daaaaaaaaaaa ~

 • Wassalam •

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment