Monday 10 June 2013

Alhamdulillah Ya'Allah!

Views
• Assalamualaikum
 and
Good Morning All's Bloggers 
How are you?
lama sudah saya tdk Update blog kali kan. heheh
disebabkan busy bah tuh. hari tu kerja then skrg berhenti kerja sudah
then busy urus pasal urusan mahu sambung sekolah. banyak mahu pegi kan. hahha
Alhamdulillah, akhirnyaaa saya dapat sambung belajar juga. Syukran Ya'Allah!
padahal result IPTA/PoliPrimier tu tidak dapat mcm tiada hrpan. then dpt Poli/ILKA 
ok juga :) rasa bersyukur juga tetapi course yang saya dapat ni mmg minat lah juga. 
try apply business studies tidak dapat lah pulak. sebab itu course ada d KK kan. eh? 
hmm. saya dapat course
Diploma in Information Technology (Networking) dekat pusat pengajian 
POLITEKNIK kuching sarawak and the first time mahu study jauh dari keluarga. 
InshaaAllah mahu study betul2 sudah ni. tiadaaa main2 mcm d 
sekolah rendah/menengah  sudah ah. hhahha :D yes. 
sebelum saya dapat ni tawaran, berfikiran seja ni 
mcm mana lah ni ar. dimana lah aku mahu sambung ni kalau tdk dpt 
tawaran apa-2 dari yang aku apply D UPU. sebab akhir sekali mahu college kunuk. 
tapi adui. Mahal bah. kite ni tak mampu. :')
tapi akhirnya Allah mendengar doa saya, Alhamdulillah dapat juga kan. 
niat skrg ni mahu study betul2 mahu buat parents happy. InshaaAllah :)
doakan yang terbaik okay untuk sayaaa. he he he
kawan rapat saya di class dulu pun Alhamdulillah dapat juga sambung study.
si yayah jauh dia pergi study, dekat KLMU then si syer Poli KK dia dapat 
tapi mcm mau masuk uitm. tidak tahu lah dia. tapi okay laaa ada jugaa tempat hehe.
saya sama syer dulu, cgu kaunseling kami cakap dulu. habis study[SPM] 
fikir pasal result. then Ingat syer! cari tempat belajar study betul2. 
akhirnya InshaaALLAH ada masa  depan yg cerah  untuk kamu. hehehe 
yaa cikgu. Cgu doakan yg terbaik utk kami. 
InshaaAllah! berjaya. amin:3
yang penting kamu-kamu kawan2 sayaa semua, biar kamu ditempat yang baru. 
ada kwn baru. yang lama jangan dilupakan okay. ingat lah saat-2 susah senang kita 
time study dulu. ingat-2 juga tanyakan khabar. cuma kita 
tidak dapat undurkan masa masing-2 ada tempat untuk meneruskan mengajian. 
utk mendapatkan kejayaan sendiri. apa-2 pun Jaga diri yah!


Fi Hifzillah
Semoga Allah menjagamu 

LOVE
- feyra -

Wassalam •


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment