Tuesday 5 November 2013

Ya Rab HAMBA SANGAT MERINDUI

Views
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :3
 hello YOU all :)
 
cerita. cerita tentang apa ya?
okies. Family? oh.
arwah Ummi?
Ya. sangat sangat rindu.
kalau lah ada ummi di samping adik sekarang. Insha'Allah mungkin adik akan happy kan ummi? now adik rasa kalau adik happy kalau adik sama kakak :') tidak tahu lah kenapa. sebab daddy selalu outstation bah. susah mahu bersama-sama daddy skrg. Allah sajalah tahu betapa sedih adik di sini ummi. memang lah luaran adik suka senyum2. gembira. happy jak :D tetapi siapa tahu didalam hati adik ni kan? kadang2 rasanya tiada orang peduli pun ada. tidak tahu lah siapa yang faham adik. kalau adik sendirian adik selalu menangis. sedih. Allahuakhbar. sedih.. adik mencuba untuk kuatkan semangat. yaa, adik boleh kan ummi. seriously, I miss my ummi so much :'( tiada orang peduli saya. dgr masalah? kegembiraan saya? tiada. Ya, i know Allah always beside me. yes! Allah sahaja yang tahu macam mana perasaan saya. ya maybe, saya ni melayan perasan negatif kali kan. apa2 pun saya akan kuat. yaa kuat kan semangat ! I know i can do it. Insha'Allah . but I miss my family :'( mcm dulu2. ya ALLAH berat sangat bagiku dugaan yang engkau berikan. ya, i faham juga dengan daddy. dia penat kan kerja. outstation. utk saya juga. saya faham. ada lah something yang aku tidak berapa suka skrg ni. yaa, sedih bah. susah aku mau cerita sini. maybe privacy kan. hehe biarlah. hanya aku je yang tahu. aku tetap sayang daddy aku so much! Insha'Allah aku akan belajar bersungguh2. amin.

 
This picture
my daddy and my ummi
time muda2 bgtu lor :3 hihi
rinduuuuuu :'(

 
awch.
sayang my daddy sangat sangat.
apa2 pun daddy dimana pun daddy i tetap sayang daddy.
doakan daddy selalu :3


  this! kakak / adik time kecik .
hahahahah .
lucu nyerr muka ! :p


Abang / kakak / adik
Old us
momment
rinduuuuu

 
adik with Ummi / daddy
weeee. I miss her so much !
rindu ummi peluk adik :'(
sedihnya....
AL-FATIHAH


hehehehe. rindu time2 bgini.
mesti happy kan? rindu sgt sgt.
sesiapa masih ada ibu dan bapa kandung jaga mereka.
sayangi lah mereka. tak kesah apa pun mereka buat dengan kita okay.
hehehe. 
RINDU
1001 KALI RINDU

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments:

Post a Comment